Tuesday, November 20, 2012

poslaju...

assalamualaikum.... hari nie aku dah selamat pos akan barang untuk NAA....barang apa ye? baju bola yang dah lama aku beli.tapi tak sempat untuk diposkan. actually, aku dah pos hari tu, guna pos express tapi telah direturnkan kepada aku kembali. sebabnya adalah pos express hanya untuk dokumen atau buku. so, hari nie aku buat pos laju hantar kepada alamat rumah sewa dia. ingat nak hantar kat kampus je. tapi susah lah...baik aku hantar kat rumah sewa dia. senang sikit. jap lagi aku nak mesej dia kat fb. kenapa x mesej kat tepon je? sebabnya aku malas nak buang kredit untuk orang yang tak tahu hargai perasaan aku pada dia. kejam nya aku. hati perempuan bila dah disakiti macam nie lah jadinya. tapi aku rindu nak dengar suara dia....macam mana nie? mea,kau kena kuat ok!! jangan jadi lemah!! ok lah...gtg... wassalam.... mea inaza.

No comments:

Post a Comment