Thursday, November 22, 2012

Kenangan

Assalamualaikum.. tiba-tiba teringat kat NAA...entah apa la yang dia buat sekrang nie kan..sihat ke dia? even aku luahkan kebenciaan dekat semua orang..tapi hakikatnya aku masih sayang kan dia sama macam dulu.kenapa ye? entahlah...susah rasanya nak buang dia dari hati nie. macam mana susahnya aku cuba padam dia...sama jugalah susahnya untuk aku terus hidup dengan bayang-bayang dia. aku nie duk sibuk-sibuk rindukan dia...entah-entah...dia tengah happy dengan kawan-kawan dia...sape tau kan...Allah je yang tahu apa yang berlaku. sebab Dia MAHA MENGETAHUI setiap yang berlaku....teringat pulak hari-hari terakhir sebelum segala-galanya tamat....dia sangat-sangat caring...persis seorang abang...sedangkan aku menganggapnya lebih dari seorang abang....walaupun aku tahu..aku yang bersalah dalam soal ini..tapi nak buat macam mana perasaan itu yang datang tanpa aku sedari....sekarang aku hanya mampu doakan dia bertemu dengan seseorang yang lebih baik dari aku...dia selalu ada dalam doa aku..... Wassalam... Mea Inaza

No comments:

Post a Comment